Er du som virksomhed gået lidt i stå med hensyn til nye innovative måder at promovere din virksomhed og dit brand på? Er du en startupvirksomhed, der gerne vil gøre dit firma, dine produkter og brand synligt for forbrugerne? Eller er du noget midt i mellem, hvor det går okay med markedsføringen, men du har en ide om, at det sagtens kunne nå nye og måske uanede højder? Ja, så kan vi her fortælle om et influencer bureau, der kan sætte din virksomhed og dit brand på en ny og aktuel dagsorden, hvor kunderne vil se jer på en ny måde og få (fornyet) lyst til at engagere sig i dit brand og dine produkter. Læs med her og bliv klogere på det, som hedder influencer marketing.
Personliggør dine produkter
Det kan komme til at virke lidt distancerende og koldt, når visse brands og produkter slår sig op på at være de bedste og laver gode tilbud i flæng. For er det ikke bare en ny omgang gas? Det kan virke sådan for mange forbrugere, der er kræsne og meget bombarderede med alle indtrykkene fra tusind vis af produkter og firmaer, der gerne vil have deres opmærksomhed og købelyst. For hvordan skiller man sig ud i mængden, nu hvor Trustpilot har taget føringen og giver både ros og skældud, så snart der er det mindste med et brand eller et produkt? Det gør man ved at gøre sin markedsføring drevet af kendte mennesker, som andre mennesker ser op til og fatter sympati for. Det skaber en meget tættere relation til dine kunder, samtidig med, at de har langt større chance for at identificere sig med dit brand og dine produkter via din influencer.
Gå hele vejen
Det kan synes nyt og trendy og meget ungdommeligt at gå denne vej udi markedsføringens univers, men ikke desto mindre virker det. Det virker, fordi kunderne har brug for at se op til nogle, de kan stræbe efter at ligne ved at bruge dine produkter og dermed føle, at de lever lige præcis det liv, som de altid har drømt om. Det handler om drømme, om længsel og om ønsker for det gode liv. Det kan et bureau, der beskæftiger sig med influencer marketing hjælpe jer med at realisere og give jer det optimale samarbejde mellem din virksomhed og en influencer, der matcher jeres målgrupper og brand identitet. Det er en win-win situation for både jer som virksomhed og for jeres kunder. Rigtig god fornøjelse med det nye influencer-eventyr.